20 Aralık 2010 Pazartesi

Küçük Meleğim gitti...


Umutları vardı,renk renk hayalleri,öyle güzel gülüyordu ki herkesi ağlatarak,Küçük meleğim gitti,gitti..

Tutunamadı hayatın eteğine,dayanamadı minicik yüreği,dayanamadı gitti..

Hastahanede tanımıştım onu,arkadaşım olmuştu,öylesine candan,öylesine sevgi doluydu ki..

Bu sayfayı onun için hazırlamıştım,iyileşince kendisi resimler yayınlayacaktı,olmadı olamadı,dün gelen telefon Küçük meleğimin gittiğini söylüyordu,konuşamadım,bir şey söyleyemedim,söyleyemedim...

Allahın rahmeti üzerine olsun Küçük meleğim,Sen gerçekten benim meleğimdin...

*
*

10 yorum:

  1. Tufan Bey, bende hep merak ettim bu güzel sayfanın sahibesini...

    Demek gerçekten melek oldu.

    Allah rahmet eylesin, ailesine ve size sabırlar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Sağol newbahar,sağol,çok küçüktü o,çokta sevimli,hep bir bilgisayarı olsun istiyordu,sayfasını yapmıştım epey önce iyileşincede bilgisayarını verecektim ama olmadı işte benim hastahane arkadaşım yenildi.

    YanıtlaSil
  3. Allah Rahmet eylesin. sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Teşekür ediyorum Neslihan hanım,Allahım tüm aynı durumda çırpınan yavruları korusun..

    YanıtlaSil
  5. Gel Tufan onu benim kızıma emanet edelim.. Kendi bakamadığı doyamadığı yavrusunun yerine koyup bağrına basacağından hiç şüphem yok..
    Sen gönlü yüce bir varlıksın.. Senin gibi bir dostum olduğu için şanslıyım.

    YanıtlaSil
  6. Edelim sevgili hocam,edelim,benimde hiç şüphem yok bağrına basacağından,tüm melekler bir arada olacak,teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  7. Çok üzüldüm.Allah ailesine ve size sabırlar versin..

    YanıtlaSil
  8. Sağolasın güzel kardeşim,ailesi gerçekten perişan oldu Allah onların yardımcısı olsun,ölüm işte hangisi can yakmıyor ki.

    YanıtlaSil
  9. ölüm... nerede ne şekilde olursa olsun hep can yakıyor yakacakta...Allah rahmet eylesin ailesine sabır varsin rabbim, melekler ağlarmı bilmem ama onların kanat sesleri ağlatıyor huzur içinde yatsın ...sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ediyorum arkadaşım zor bir duygu bu,can yakıyor gerçekten.
    Sende hoş geldin,sevgilerimle.

    YanıtlaSil